Zobraziť posledné hodnotenia pre Matig.s.r.o. • Arhitekti, projektanti

Referencie

január 31, 2023

Štúdia uskutočniteľnosti Moravskej cyklotrasy

Objednávateľ: Trnavský samosprávny kraj Koryto rieky Moravy a inundačné územie povodňovej vody rieky vytvára koridor…
január 31, 2023

ŠTÚDIA REALIZOVATEĽNOSTI: CESTA II/426 V ÚSEKU OD KRIŽOVATKY CIEST II/426 A III/1127 SMER SKALICA

Objednávateľ: Trnavský samosprávny kraj Účelom a cieľom štúdie realizovateľnosti bolo navrhnutie variantov technicky, environmentálne a…
február 01, 2023

REKONŠTRUKCIA ULÍC – M. BELA, MANCKOVIČOVA, HOLLÉHO - mesto HLOHOVEC

 Objednávateľ: mesto Hlohovec Predmetom dokumentácie na územné rozhodnutie stavby bolo : dopravné riešenie – komunikácie…
február 01, 2023

REKONŠTRUKCIA A MODERNIZÁCIA CESTY II/581 PODBRANČ - MYJAVA, hranica kraja km 6,823 - 10,321

Objednávateľ: Trnavský samosprávny kraj Cesta II/581 vedie údolím riečky Myjavy od obce Podbranč po hranice…
február 14, 2023

Projekty poľných ciest v rámci pozemkových úprav v katastrálných územiach Prievaly, Klobušice, Slopná, Sedliacka Dubová

V rámci pozemkových úprav sme vypracovali projekty poľných ciest v katastrálných územiach Prievaly, Klobušice, Slopná,…
január 05, 2016

Priemyselná zóna - Práznovská cesta -Topoľčany

Objednávateľ: Mesto Topoľčany SO 01 Križovatka na ceste III/06490 SO 02 Komunikácie a dažďový rigol…
február 01, 2023

Obytná zóna Záhorská Bystrica - Krče

SO A-01 KOMUNIKÁCIE A SPEVNENÉ PLOCHY SO C-01 KOMUNIKÁCIE A SPEVNENÉ PLOCHY Stupne: DÚR, DSP,…
január 05, 2016

Obytná zóna Rovinka - Železničná ulica

SO-01 DOPRAVNÉ NAPOJENIE OBYTNEJ ZÓNY A ÚPRAVA ŽELEZNIČNEJ ULICE SO-02 KOMUNIKÁCIE A SPEVNENÉ PLOCHY DÚR,…
január 06, 2016

Obytná zóna Nitra - Janíkovce - komunikácie

SO 01 DOPRAVNÉ KOMUNIKÁCIE A SPEVNENÉ PLOCHY SO-01 DOPRAVNÉ NAPOJENIE OBYTNEJ ZÓNY NA ULICU SLAMKOVA…
január 11, 2016

NOVÉ SÍDLO MATADOR - BOJNICKÁ 3 BRATISLAVA

Návrh komunikácií, parkovacie a spevnené plochy pre potreby nákladnej dopravy, zásobovania, návštevníkov a zamestnancov sídla…
január 06, 2016

DIAĽNICA D1 Protihluková stena Podtureň

Objednávateľ: Národná diaľničná spoločnosť, a.s. Miesto stavby: Obec Podtureň Protihlukové steny sú situované na oboch…
január 06, 2016

Diaľnica D1 - protihluková stena Liptovský Michal

Objednávateľ: Národná diaľničná spoločnosť, a.s. Miesto stavby: Obec Liptovský Michal Protihluková stena chráni zástavbu obce…
február 14, 2023

ČSPH TESCO BRATISLAVA – Zlaté piesky

návrh dopravného riešenia a spevnených plôch čerpacej stanice pohonných látok TESCO BRATISLAVA – Zlaté piesky …
február 01, 2023

Čerpacie stanice Oliva

Projekty čerpacích staníc Oliva budovaných ako doplnková služba pre zákazníkov HM Kaufland Bratislava Rača, Stará…

 

Objednávateľ: Trnavský samosprávny kraj

Koryto rieky Moravy a inundačné územie povodňovej vody rieky vytvára koridor lemovaný

ochrannými hrádzami po oboch stranách a po celej dĺžke rieky Moravy. Predmetom štúdie je

návrh cyklotrasy v úseku kde rieka preteká územím SR a TTSK, celkovej dĺžky 47,694 km v osi

cyklotrasy. Začiatočný bod je na hranici BSK/TTSK, hranica k.ú. obcí Závod resp. Moravský Sv.

Ján, koncový bod je prístavisko na Baťovom kanáli v k.ú. Skalice.

Cieľom štúdie uskutočniteľnosti Moravskej cyklotrasy bolo preskúmanie možností vedenia

cyklotrasy po ľavostrannej hrádzi rieky Moravy, alebo územím na vzdušnej strane hrádze. Pod

hrádzou na vzdušnej strane sa obyčajne nachádzajú poľné cesty, na obsluhu územia pre

poľnohospodárske využitie, ale spravidla spájajú hrádzu s cestami I., II. alebo III. triedy alebo s

miestnymi komunikáciami. Osobitné miesta sú lokality, kde dopravné stavby cesty, železnice

alebo inžinierske siete - technologické vedenia (potrubia plynovodu, teplovodu) mostnými

objektmi minimálne medzi hrádzami a viac preklenujú inundačné územie rieky, alebo aj časť

 územia za hrádzou.